Бізнес на річкових круїзах

13.01.2014

круїзРічкові круїзи в даний час користуються величезним попитом у весняний час року, влітку і восени. Як тільки підвищується температура повітря, туристи поспішають відпочити на річці і тому круїзи приносять своїм господарям нечувані прибутки. Найчастіше місцеві компанії, що організовують такий вид бізнесу, самі не мають ніякої річкової нерухомості, а лише орендують її у пароплавства. Щоб почати такий вид бізнесу вам всього лише необхідно оформити реєстрацію ТОВ.

Ці послуги швидко і з успіхом отримують подальший розвиток по всій країні, але не всі організатори таких подорожей можуть легко стати господарем пароплава, оскільки коштує він близько мільйона доларів. Але ж у нього необхідно буде ще вкладати гроші. Ремонт і реконструкція купленого плавзасобу займають стільки ж за вартістю, скільки й придбане судно, а це теж не малі гроші.

Круїзи по Дніпру в даний час найбільш затребувані в нашій країні, бо на них припадає 75% від усіх круїзів по річках України.

Вартість таких подорожей набагато дорожче, ніж аналогічні в Німеччині та Франції, по Рейну і Сені. Тільки місць на річковому пароплаві завжди, для охочих відпочивати, не вистачає. Адже купують квитки в круїзи, ніхто інші, як самі українці, втомлені від нав’язливих турецьких поїздок.

При такому величезному попиті на цей вид відпочинку і подорожі, сучасних теплоходів у даний час абсолютно не вистачає і якість їх бажає бути кращою.

Ті, хто володіє річковими суднами, з ряду причин не вкладають свої кошти в нові судна, не дивлячись на прибутковість цього бізнесу на внутрішньому ринку туризму.

А специфіка цього бізнесу така: сучасні вітчизняні туристичні компанії організовують свої круїзи, як на двопалубних, так і на трьох- і чотирипалубних теплоходах.

На перше місце виходять замовлення на весільні торжества і корпоративні вечірки, що проходять також на річкових суднах.

Треба врахувати, що всі вони будувалися ще за радянської влади і в іншій країні.

Одним судам у даний час 40 – 50 років, але вони ще ходять у круїзи і приносять достатній прибуток організаторам та упорядникам таких річкових подорожей.

За перевіреними даними, така орендна плата складе 5 – 10 тисяч доларів за добу. Окремо стоять портові збори, забезпечення пасажирів, оплата персоналу, вивантаження сміття.

Значні витрати йдуть на паливо (від 3 до 10 тонн на добу). Якщо помножити все це на вартість палива – можна дізнатися про статтю витрат. Старі пароплави обслуговуються такими ж давніми двигунами, що призводить до великої витрати палива, у порівнянні з новітніми сучасними технічними розробками двигунів.

Але, не дивлячись на це, відбувається жорстка конкуренція за пасажирський транспорт на річках, тому що нових пароплавів немає, а ця послуга ринку користується затребуваністю. Конкурентно-спроможність є і в тому, що вартість теплохода дуже мала в порівнянні з зарубіжними плавзасобами нового зразка.

За кордоном судна з чотирма палубами для проведення круїзів доходить за вартістю до 40 і 50 мільйонів євро, плюс митні збори і податок на додану вартість.

Ринком туризму та відпочинку вже оволоділи й орендувати річкове судно дуже не просто. Така подорож на застарілій посудині все рівно комфортабельніша, ніж інші види відпочинку.

Читайте на cайті:

Рубрика: ВЛАСНИЙ БІЗНЕС Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами