Історія успіху Chicco. Примхи для щасливого дитинства

21.04.2014

ChiccoІсторія створення Chicco (від італ. «Зернятко, паросток») – це історія любові батька до найдорожчого, до своїх дітей. Все геніальне – просто, і успіх компанії не виняток з цього правила, тому що речі та аксесуари цього бренду продумані до дрібниць і дійсно орієнтовані на потреби дітей.

Мрії і дійсність

У 1925 р., коли П’єтро Кателлі було всього п’ять років, він серйозно захворів, і його мама була змушена робити йому уколи. Хлопчик дуже болісно переносив цю процедуру і дав собі обіцянку, що коли виросте, обов’язково винайде голку, не завдає болю, щоб позбавити інших дітей від страждань.

Сім’я П’єтро була небагатою, і тому замість навчання в медичному інституті юнак вступив на роботу комівояжером в компанію, що продає медичні прилади. З ранку до вечора Кателлі крутив педалі велосипеда, розвозячи бинти, таблетки і градусники.

Цей перший досвід роботи комівояжером виявився надзвичайно корисним – після закінчення Другої світової війни П’єтро Кателлі створює невелику компанію Articoli Sanitari e Affini (або скорочено Artsana), яка торгує санітарно-гігієнічними товарами.

Кілька років Artsana займалася перепродажем – купувала подешевше, а продавала подорожче, а назбиравши грошей, П’єтро відкриває власне виробництво витратних медичних матеріалів. Підприємство швидко розвивалося і через кілька років стало лідером у своїй сфері. До цього часу Кателлі одружується на коханій жінці, яка чекає від нього дитину.

Тато може все, що завгодно

В очікуванні первістка П’єтро марно об’їхав кілька міст у пошуках відповідних дитячих речей. Тоді в Італії пропозиція дитячих товарів було вкрай скупим, а одяг, меблі та інші атрибути були «безбарвними» і вкрай непрактичними – продукція навіювала думки радше про лікувальній палаті, ніж про щасливе дитинство.

П’єтро Кателлі прийшла ідея самостійно створювати яскраві, зручні та практичні товари для дітей. Вони з дружиною навіть придумали назву майбутньої торгової марки – Chicco. Саме так П’єтро і його дружина ласкаво називали свого первістка Енріко до його народження.

У 1958 р. почала роботу нова фірма П’єтро – Chicco. Перший каталог містив менше трьох десятків найменувань товарів, але ефект перевершив всі очікування його творця. Коли на вулицях стали з’являтися мами і тата з яскравими дитячими колясками, це було найкращою рекламою. Молоді батьки хвалилися перед друзями і сусідами товарами, купленими в Chicco – барвисті пляшечки, соски і пелюшки.

Цей рік ознаменувався для бізнесмена ще більш значущою подією – на світ з’явився його перший син. Вже до моменту народження Енріко Кателлі фірма його батьків могла похвалитися популярністю і солідним списком постійних клієнтів.

Завдяки винахідливості та креативності П’єтро асортимент товарів був чітко орієнтований на дітей: яскраві кольори, зручні розміри, безпечні форми. Саме цього не вистачало дитячим товарах тодішній Італії. Хітом продажів перших років були легкі небьющіеся дитячі пляшечки, які виявилися прекрасною альтернативою громіздкою і небезпечної скляному посуді.

Розвиток торгової марки

Бренд Chicco був запатентований лише через 12 років, в 1960 р. Перші роки П’єтро Кателлі невпинно придумував безліч корисних товарів для свого магазину, постійно розширюючи його асортимент. Торгова марка обзаводилася новими шанувальниками, серед яких було чимало іноземців.

Грянувший бебі-бум сприяв просуванню торгової марки – незабаром продукція під брендом Chicco продавалася по всій Європі. Цікаво, що покупці з інших країн називали нову марку «Чікко», тоді як в італійському вимові вона читається як «Кикко».

Зовсім недовго під торговою маркою Chicco вироблялися товари виключно для малюків. Жінкам того часу, які чекали малюка, навіть звичайна білизна доставляло чимало незручності. Саме спеціально сконструйовані білизну і одяг запропонував П’єтро своїм покупцям, чим здобув ще більшу їх прихильність.

Паралельне виробництво медичної продукції наштовхнуло засновника Chicco до розробки спеціальних товарів для дітей – теж зручних і безпечних. Так з’явилися перші дитячі термометри, посуд і гігієнічні приналежності, в розробці яких враховувалися рекомендації дитячих лікарів.

60-ті роки в історії бренду Chiccо відзначені відкриттям представництв в європейських країнах: Франції, Німеччини, Швейцарії, Іспанії. Асортимент торгової марки з роками удосконалювався і розширювався, і на сьогоднішній день Chicco – єдина марка, яка представляє повну серію предметів для мам і малюків.

Це коляски, стільчики для годування, автокрісла, іграшки та ігри для розвитку, одяг, косметика для мам і дітей, предмети гігієни. Вартість продукції вища за середньоринкову, але і якість відрізняється від безіменного товару.

Невелике виробництво медичних витратних розрослося у велику компанію Artsana Group, що випускає різноманітні товари під кількома торговими марками. Так, в 1961 р. був заснований бренд Pic – товари для самодопомоги, в 1975 р. з’явився бренд Serenity – продукція для людей похилого віку, в 1979 р. – Lycia (косметичні засоби).

Починаючи з 1970 р., компанія Artsana Group стала розвивати філії в Європі, а в 1994 р. відкрила філію в Гонконзі, що сприяло подальшому розвитку компанії на азіатських ринках. У 1996 р. Artsana Group придбала мережу роздрібної торгівлі Prénatal, зараз це 437 магазинів, розташовані в 14 країнах.

У 2000-2002 рр.. відкрилися філії в Туреччині та Сполучених Штатах. Останнє придбання компанії – бренд The Boppy Company, з’явився в 2008 р. в Колорадо (США) і є лідером американського ринку в сегменті подушок для годування.

Паростки посадженого зерна

У червні 1974 президент Італії Джованні Леоне особисто нагороджує П’єтро Кателлі званням «Кавалер праці» – це найвища нагорода країни за заслуги в промисловому, сільському, ремісничому або банківському працю. У 2006 р. у віці 85-ти років П’єтро Кателлі помер.

Сьогодні на чолі підрозділів Chicco стоять діти засновника: сини Енріко і Мікеле і дочка Франческа. Старший Енріко завідує фінансами батьківського корпорації, Франческа відповідає за рекламу головної компанії і дочірніх брендів, а молодший Мікеле керує брендом Prenatal, під яким випускаються товари Chicco для найменших.

Виробничі потужності, а це 16 заводів, зосереджені в Італії та Китаї, звідки товари надходять в роздрібні мережі 130 країн. Тільки в Італії налічується понад 300 фірмових магазинів, а по всьому світу працює понад 19 філій з сукупним оборотом понад мільярд євро. На 16 заводах трудяться більше 6 000 робітників.

Каталог товарів для дітей містить більше 45 000 найменувань, а для вагітних жінок – понад 4 000. Arstana перетворилася на найбільшого в світі виробника повного асортименту продукції для материнства і дитинства. Сhicco тепер – перше слово, яке читають триста мільйонів малюків у різних країнах, граючи брязкальцем, подорожуючи в колясці або в автокріслі, роблячи перші кроки і знайомлячись з навколишнім світом.

Паспорт бренду

Назва: Chicco

Слоган: «Скрізь з дитиною»

Рік створення: 1958

Галузь: товари для дітей

Продукція: одяг і товари для догляду за дітьми

Компанія-власник: Artsana

Штаб-квартира компанії: м. Комо, Італія

Читайте на cайті:

Рубрика: ЦІКАВЕ Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами