Кар’єрний ріст

05.08.2013

Кар'єрний рістЯк знайти роботу після декількох років декретної відпустки? Як виявилося, знайти роботу було не найскладніше.

Головне, що потрібно, це поміняти свої погляди на багато речей. Наприклад, для того, щоб зробити кар’єрний ріст, в першу чергу довелося позбутися жалю до себе. Адже жалість до себе вбиває внутрішню силу, необхідну для досягнення своїх цілей та мрій, в тому числі і в кар’єрі.

Не може бути, скажете ви. Бо жалість зазвичай асоціюють з добротою і співчуттям. Такі думки – це болото, яке затягує з головою тих, хто так думає. З жалем до себе необхідно розбиратися досконально і вивільняти її з себе, поки вона не загубила надію на краще життя, в тому числі і на кар’єрний ріст.

Давно помітила, що жалію себе. Але не вважала, що це чимось заважає мені жити добре. Я вважала, що жалість до себе – це наслідок пережитих неприємностей, і вона не впливає на подальше життя. Але одного разу жалість до себе мало не зруйнувала мій кар’єрний ріст.

Я знайшла хорошу роботу, у гарній компанії. Оплата за мою працю перевершила всі мої очікування. Фірма тільки відкрилася і всі співробітники були новачки. Начальник нашого відділу раніше працював з однією із співробітниць. Природно, що з нею він і спілкувався найбільше. Поступово це спілкування переросло в те, що він виділяв тільки її, слухав тільки її і відповідальні завдання давав їй. Вона була молодшим співробітником, але роботи старшого співробітника начальник доручав тільки їй. І вона вела себе дуже впевнено, всі свої успіхи звеличувала, пригадувала свої старі заслуги. Перша відповідала на всі запитання, навіть якщо вони задавалися не їй.

Вона відповідала за всіх. Якщо їй доводилося переробляти чиюсь роботу, вона робила це так, що всі знали – вона виправляє помилки ЧУЖІ. Невдоволення в колективі зростало. У якийсь момент один старший співробітник не витримав і звільнився, мотивуючи це тим, що його праця тут не потрібна. Її підвищили, перевівши на його місце. Моїй жалості до себе не було меж. Іноді навіть плакала від образи, що мою працю не цінують і не дають зробити кар’єру. Поступово думка про те, що треба піти, стала відвідувати мене все частіше. І от, коли я вже налаштувалася на пошук нової роботи, мені попалася стаття в журналі. Ситуація була прямо списана з моєї. Жінка описувала ситуацію на роботі і, звертаючись до психолога, питала, чому такі люди отримують підвищення?

Психолог відповіла приблизно таке: «Така співробітниця вміло застосовує АВТОПІАР. Що ж таке Автопіар? Це діяльність, спрямована на формування громадської думки про себе.

Щоб мати успіх у наш час і в нашому світі, успішно робити кар’єрний ріст, важливо володіти умінням «рекламувати». Рекламувати себе, свої вміння. Реклама – це не брехня і не самохвальство, це – мистецтво. Мистецтво грамотно показати свої сильні сторони. І, як і від будь-якого мистецтва, від реклами потрібно отримувати задоволення».

Я почала думати над цим, як же вміло рекламувати себе на роботі? Я звикла робити роботу тихо, зробила – і добре. В даному випадку ця звичка грає проти мене, тому що ніхто не бачить, що я виконала важку частину роботи і, отже, ніхто не цінує це моє вміння вирішувати труднощі. З цього я і вирішила почати.

В кінці місяця начальник підводив підсумки роботи і розповідав, що у нас не зроблено. Ось тут я відразу казала, що незроблену роботу я зможу за п’ять хвилин зробити і показники буде виконано. Так і повелося, я не робила важкої роботи самостійно, поки не чула від начальника про те, що у нас проблеми.

Навчилася не говорити слова НЕ ЗНАЮ. На всі запитання відповідала: «Зараз я подивлюся, що можна зробити».

Не буває нерозв’язних проблем, і я знаходила це рішення. Звичайно, мені довелося для цього вивчити роботу співробітників інших відділів, але це варто того. Поступово до мене стали звертатися за консультацією з інших відділів. Я вивчала особливості програми, трохи ширше, ніж мені було потрібно для виконання моєї безпосередньої роботи. І поступово стала технічною підтримкою для всієї фірми.

Впевненість у своїх силах все підвищувалася і я згадувала про те, що зовсім недавно я готова була піддатися жалості до себе, забути про кар’єрний ріст і піти звідси. Тепер же, навпаки, мені хотілося тут йти вгору по кар’єрних сходах. Я стала вивчати можливості просування. Слід пам’ятати кожному, хто хоче зробити кар’єру, що потрібно сподіватися тільки на себе. Не чекати скромно, що вас помітять. Найчастіше начальство влаштовує, що ви добре працюєте, але це сприймається як саме собою зрозуміле. І підвищувати вас ніхто не поспішає. Ви влаштовуєте керівництво тут і зараз. Шукайте самі можливості кар’єрного росту. Дізнавайтеся про нові вакансії.

Для підвищення своєї кваліфікації я поїхала на курси в офіс і там розговорилася з керівником напряму про перспективи нашої роботи, про зміни в роботі і дізналася, що будуть зміни технічні, готується ряд проектів, зміниться повністю оформлення у програмі документів. Будуть кадрові зміни, зокрема буде введена нова посада. Це мене дуже зацікавило, і я стала чекати цих змін, тому що я вважала себе достатньо кваліфікованою для нової посади. Я звернулася до відділу персоналу з заявою, що я хотіла б перевестися на нове місце.

Відбір був конкурсний, але я в собі не сумнівалася. І отримала цю посаду. Тепер я даю розпорядження моєму колишньому начальнику, працюю менше, але отримую більше. Я добилася цього сама.

Вірте в себе, дуже багато чого в цьому житті залежить від нас самих. У мене був вибір піддатися жалю до себе і піти чи зміцнювати віру в сили і рухатися до своїх цілей.

Схожі публікації:

Рубрика: КОРИСНЕ Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами