Магазин квітів – красиво і прибутково!

30.08.2012

Заснувати красивий і прибутковий бізнес – мета багатьох активних людей, які прагнуть не лише отримати вигоду від своєї діяльності, але й дарувати приємні емоції своїм клієнтам. Одним з таких видів діяльності є бізнес з продажу квітів.

За оцінками експертів консалтингової компанії Pro-Consulting та операторів ринку, в Україні існує досить висока купівельна здатність цього товару. Так, середньостатистичний українець витрачає приблизно 8 євро (близько 80 грн.) На квіти в рік, тоді як європеєць – близько 12 євро (приблизно 120 грн.).

При цьому найчастіше покупки роблять раз на три місяці (32%). Раз на півроку квіти купують 27%, раз на рік – 20%, ще 14% витрачають на квіти раз на місяць і 7% купують квіти рідше одного разу на рік. В цілому в Україні існує стабільний попит на квіти. Тому на сьогодні в нашій країні є сенс займатися бізнесом з продажу цього крихкого товару.

Оператори ринку відзначають, що найбільшим попитом користуються троянди червоного кольору на довгих стеблах. В Україні не менше 70% всіх квіткових продажів доводиться на троянди. Близько 15% ринку належить герберам, 10% – за гвоздиками і тільки 5% займають інші квіти.

Споживачам найбільше подобаються контрастні кольори рослин: червоні, двоколірні і пр. Останнім часом намітилася також тенденція до купівлі маленьких троянд. Але приблизно 80% продажів – високі квіти. Крім того, останнім часом збільшилася частка ринку дорогої екзотичної квіткової продукції. Це свідчить про поступове збільшення значення нецінових факторів конкуренції, таких як якість, сервіс і флористика.

За словами Наталії Галкіної, директора департаменту фінансового консалтингу Pro-Consulting, специфіка бізнесу з продажу квітів в Україну полягає, перш за все, в сезонності даного виду діяльності. У підсумку, його рентабельність не перевищує 10-15%. Якщо не враховувати фактор сезонності – можна було б досягти 50-60% рентабельності.

Для того щоб забезпечити собі мінімальний рівень доходу від продажу квітів в магазині, слід торгувати не тільки зрізаними квітами, які вимагають особливого режиму транспортування та зберігання, а й рослинами в горщиках, а також супутніми товарами.

Крім того, з причини збільшення ролі сервісу, варто ввести в перелік послуг магазину доставку квітів клієнту. Така послуга буде користуватися попитом не тільки в лютому і березні, коли приходять найромантичніші свята в році, а й протягом року, оскільки іменинники є завжди. Корисним також буде включення в робочий процес магазину флористів. Ці фахівці не тільки підкажуть, підберуть і сформують вигідну колірну гамму букетів і квіткову композицію, але і допоможуть власникові бізнесу визначитися з асортиментом продукції магазину квітів у цілому.

Важливим у цьому бізнесі також є місце розташування магазину. Воно повинно бути на території з великою прохідністю пішоходів, можливо поруч з великим торговим центром.

Найбільш важливим і дорогим обладнанням у магазині квітів є холодильна камера (для зберігання продукції) та кондиціонери (для підтримки мікроклімату).

Інвестиції в такий проект можуть скласти від $ 12 тис. до $ 20 тис., а середній період окупності – приблизно 1,5 року.

Головний ризик у цьому бізнесі недовгий час зберігання квітів, і як результат, псування продукції, а також велика залежність від постачальників продукції. Крім того, на прибутковість такого Проекту значно може вплинути платоспроможність покупців.

Читайте на cайті:

Рубрика: ЯК ЗАРОБИТИ ГРОШІ Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами