Магазини обманюють покупців на гарантії

29.11.2011

Магазини приховують від покупців інформацію про гарантійне обслуговування неякісного товару. Про це повідомив начальник ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА Костянтин Соляник в прямому ефірі ТРК «Київ».

За його словами багато споживачі не знають своїх прав, а продавці намагаються промовчати.  Так, якщо речі на гарантії потрібний ремонт, продавці відразу ж відправляють в сервісний центр, хоча не повинні цього робити.

Крім цього, магазин зобов’язаний за свої кошти і на своєму транспорті доставити товар до сервісного центру і забрати звідти після ремонту, якщо він перевищує 5 кг.  Але ніхто про це не згадує.

Також він додав, що на час ремонту товару магазин зобов’язаний надати покупцю заміну – видати йому в користування іншій такий же товар зі свого обмінного фонду.

Всі ці правила та перелік товарів чітко прописані в законі про права споживачів.

Читайте на cайті:

Рубрика: ЯК ПОТРАТИТИ ГРОШІ Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами