На передвиборчу кампанію політики викладуть до $ 2 мільярдів кожен
Передвиборна кампанія в 2012 році, про старт якої ЦВК оголосить до 28 червня, обійдеться політикам від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів. Такі висновки зробив у своїй статті президент групи групи SA Political Communications Артем Біденко виходячи з розцінок на зовнішню рекламу в цьому році.
За його словами, для мерів столиць якісна кампанія обійдеться в 25 мільйонів доларів. А ось кандидати в мажоритарні округи повинні розраховувати на суму від 700 000 доларів до 1,5 мільйона за півроку реклами.
Разом з тим, Біденко вважає, що 60% всіх коштів будуть витрачені даремно. При цьому кандидати частіше вибирають рекламу як засіб заявити про себе, оскільки цей метод здається самим простим і банальним.
Коментарі
Коментарів поки немає