Особистий бренд або як розкрутити бізнес?

09.06.2014

брендВже кожна дитина знає, що таке бренд. Це широко відоме торгове ім’я компанії або товару. Його завдання позитивно впливати на репутацію компанії і служити гарантією якості, яку очікує покупець.

Останнім часом все частіше в бізнес середовищі згадується поняття «особистий бренд». Цей термін можна розглядати, як поєднання вашого професіоналізму, результативності та чарівності.

Є деякі напрями бізнесу, в яких персональний бренд власника або управлінця має більш вагому роль, ніж бренд самої компанії. Як правило, ця технологія активно використовується в бухгалтерському та податковому консалтингу , освіті та інших сферах послуг для бізнесу.

Публічність окремого співробітника позитивно впливає на імідж всієї компанії. Здобувачем наявність такого бренду може сказати про те, що роботодавець активно розвиває і просуває своїх співробітників. Партнерам і клієнтам це говорить про зацікавленість компанії в професійному рості і динамічності розвитку.

Якщо хочете сформувати особистий бренд і розвинути його до впізнаваності у вузьких професійних або навіть широких колах, фахівці дають кілька корисних порад.

Перше що необхідно зробити на шляху формування персонального бренду – визначити свою унікальність. Чим ви вигідно відрізняєтеся від інших? У якій сфері ви супер-фахівець або просто хороший професіонал? Детально розпишіть свої плюси і мінуси (з них, при правильному підході, теж можна зробити гідності).

Друге: продумати свою рекламну компанію. Тепер вам доведеться займатися ще й саморекламний. Дуже добре працюють статті у фахових виданнях, блог, розсилка корисних листів своїм клієнтам, авторські продукти (книги або курси), участь у конференціях, публічні виступи. І найпотужніший інструмент формування власного бренду – викладання. Діліться своїми знаннями з іншими.

Однак, не менш важливо, пам’ятати про помилки самобрендінга. Прислухайтеся до думки професіоналів і уникайте найпоширеніших промахів.

Не варто надміру міфологізувати свій образ, адже герої легенд не мають права на помилки.

Не створюйте собі образ, який не відповідає реальним особистісним характеристикам, тому що отримаєте зворотний результат.

Не позиціонує себе, в занадто вузькому сегменті. Наприклад, кухар, який робить лише салати, навряд чи буде користуватися популярністю у рестораторів.

Не перестарайтеся з ексклюзивністю. Сьогодні в бізнесі цінують не стільки ексклюзивність, скільки відповідність стандартам.

Читайте на cайті:

Рубрика: ВЛАСНИЙ БІЗНЕС Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами