Власний бізнес: як відкрити виробництво шкарпеток?

10.02.2014

Панчішно-шкарпеткове виробництвоПанчішно-шкарпеткове виробництво в Україні не вважається над прибутковим, але і вхідний квиток тут не дуже дорогий. На створення підприємства буде потрібно $ 75-150 тис., які окупляться за три-п’ять років. Підприємці воліють стартувати у високих сегментах, де конкуренція відносно невисока, а оригінальний дизайн продукції, якісні матеріали і продуманий маркетинг дозволяють підняти маржу і рентабельність бізнес а вище середніх значень по галузі.

Всі матеріали

Починати власне виробництво потрібно з пошуку клієнтів і укладення попередніх домовленостей про продаж. Тільки після цього можна закуповувати дороге устаткування і сировину. Варто врахувати, що пік продажів шкарпеткові продукції припадає на холодну пору року. Тому для стабільного попиту круглий рік може знадобитися розширення асортименту – від шкарпеток, панчіх і колготок до підслідник і гетр.

Основа виробництва

Залежно від виробленої продукції вибирається тип обладнання. Процес перетворення ниток в готовий виріб складається з декількох етапів: в’язки, зашивання, волого-теплової обробки, кріплення етикеток і упаковки. Для кожного етапу виробництва і типу товару необхідно окреме оснащення – верстатів повного циклу, які виробляли б готову продукцію, не існує.

Для виготовлення шкарпеток популярних розмірів потрібно мінімум п’ять-десять швейних автоматів, зашивочні машини і більше десяти формувальних манекенів. Шкарпеткові в’язальні автомати російського виробництва коштують від 70 тис. грн., Китайські – від 85 тис. грн., А за обладнання італійських фабрик доведеться викласти від EUR16 тис. і більше. Але саме італійські та чеські машини вважаються найбільш якісними на ринку: Lonati (виробництво в’язальних машин для жіночих колгот), Busi Giovanni (обладнання для шкарпеткового асортименту), Matec, Irmac, Rumi, Sangiacomo і Colosio. Виробники устаткування нерідко запрошують фахівців на навчання та можуть надіслати механіків для пусконалагоджувальних робіт.

Купівля обладнання, колишнього у вживанні, вважається лотереєю. Такі машини можуть бути гарною покупкою, якщо в штаті є фахівці з достатнім досвідом роботи з певними моделями. Догляд за оснащенням залежить від інтенсивності виробництва. У швейних і зашивочная машин є запчастини, які після певної кількості циклів роботи вимагають заміни. Підприємству це обходиться в 5% від загальних щомісячних витрат.

«Закупівля обладнання та навчання людей спеціальним навичкам роботи з подібною технікою складають основу початкових витрат, – коментує Олексій Малицький, керівник проекту« Sammy Icon – божественні шкарпетки ». – Крім того, істотних вкладень зажадають оренда приміщення і покупка сировини».

Вартість матеріалу впливає на підсумкову роздрібну ціну готового виробу. Разом з тим натуральні матеріали коштують удвічі дорожче змішаної пряжі. Приміром, ціна за кілограм 100%-го бавовни стартує від $ 8 і більше. Для порівняння, регенерований бавовна обійдеться значно дешевше – від $ 3,5 / кг. Основні країни-постачальники ниток – Індія, Туреччина, Іспанія, Італія та Китай.

Командний залік

На виробництві будуть потрібні технологи, в’язальники, бухгалтер, менеджери зі збуту, механіки, швачки, помічники майстрів, а також формовщіци і сортувальниці, перевіряючі і упаковують готову продукції. Середній оклад технолога швейного виробництва – від 2 до 6 тис. грн. Зарплата оператора в’язальних машин складає 3-4,5 тис. грн. При цьому один кваліфікований в’язальник може обслуговувати до десяти в’язальних автоматів.

Проте штат кваліфікованих фахівців не позбавить від необхідності вникати у виробництво. «Перші півроку-рік доведеться багато часу проводити над удосконаленням якості, дизайну і методів виробництва, – попереджає Олексій Малицький. – Іноді фахівців складно перебудувати на інше мислення, на своє бачення. Пам’ятаю, коли ми отримали перші ескізи шкарпеток з Швейцарії, технологи переконували, що чоловіки не носитимуть такі шкарпетки, і відмовлялися їх робити ».

Шкарпетковий Moleskine

Серед підводних каменів цього бізнесу – засилля на ринку дешевої китайської продукції. «Невеликим виробництвам конкурувати на масовому ринку не має сенсу. Доведеться забезпечувати цілодобову роботу машин та цеху, а таким невеликим компаніям, як наша, це не під силу », – констатує Олексій Малицький. У своєму бізнесі пан Малицький зробив ставку на високу якість продукції. «Домогтися хорошої якості носка, без стирчать грубих швів, можна лише за допомогою дорогих машин, у нашому випадку – італійського виробництва, – уточнює експерт. – Крім того, ми самі ввозимо з Індії перевірена сировина і залучаємо зарубіжних дизайнерів».

Перевага виробництва якісної продукції – не тільки в можливості збільшити маржу і підвищити рентабельність бізнесу. Це ще й спосіб вийти на привабливий корпоративний ринок. «Для продажів ми використовуємо інтернет-канал (інтернет-магазин і групи в Facebook і« Вконтакте »для просування і популяризації свого бренду серед цільової аудиторії), – розповідає Олексій Малицький. – Крім того, поставляємо шкарпетки в магазини партнерів і випускаємо колекції з індивідуальним дизайном під корпоративні замовлення ».

Можна вдатися і до більш незвичайним схемами продажів. У Києві є вузькоспеціалізовані інтернет-магазини шкарпеток, які збільшили вартість чека за допомогою оптового продажу в роздріб. Вони орієнтовані на чоловічу аудиторію і пропонують відразу комплект шкарпеток з 30, 60 або 90 пар за ціною від 210 до 525 грн. (Vzappas.com). У іншому інтернет-магазині вартість коробки залежить від якості шкарпеток: найдешевші – 30 шт. за 210 грн. – Зроблені з поєднання бавовни з поліестером. Дорожчі – 12 шт. за 329 грн. – З Мерсерізованний бавовни.

Структура витрат на виробництво шкарпеткових виробів

Догляд за обладнанням – 5%

Оренда приміщення – 10%

Електроенергія і транспортні витрати – 10%

Зарплата співробітників – 15%

Зарплата дизайнерів – відсоток від продажів

Закупівля сировини – 60%

Читайте на cайті:

Рубрика: ВЛАСНИЙ БІЗНЕС Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами