Як «вбити» свій бізнес?

25.11.2013

бізнесСьогодні нескладно знайти літературу та публікації, присвячені тому, як слід вести бізнес. Проте мало хто знає, що такі статті не надто дієві і зовсім не мотивують. Куди більш вагомі так звані «шкідливі поради».

Отже, хочете «вбити» свій бізнес? Читайте нижче, як це зробити.

Забудьте про логіку. Ваші вчинки мають бути безсистемними і алогічними. Сьогодні у вас на думці покупка сировини і реєстрація ІП, а завтра – скасування угоди і корпоративна вечірка у барі. Якщо ви будете продумувати кроки, співробітники будуть працювати продуктивно, вірячи у світле майбутнє компанії. А якщо працівники відчують свободу, у вашого бізнесу з’явиться шанс на виживання.

Нічого не плануйте. Відмовтеся від планування, дійте спонтанно, але при цьому змушуйте співробітників дотримуватися термінів і укладатися в певні рамки. Читати звіти по виконаним планам необов’язково. Головне – завантажити колектив непотрібною роботою.

Міняйте рішення. Будьте непостійні. Можете поставити неординарну задачу, а потім сказати, що такого в житті не говорили. Якщо ви будете тверді у своїх рішеннях, дотримуватися одного курсу, ваше оточення може серйозно занепокоїтися, що ви хочете зробити свій бізнес успішним.

Влаштовуйте семінари кожен день. Щоденні заняття, присвячені ефективності бізнесу – свята справа. Особливо, якщо їх проводите ви. Особливо, якщо співробітники будуть відриватися від важливої ​​роботи. Якщо цього не робити, то колектив буде повністю зосереджений на отриманні прибутку для вашої фірми.

Друзів – в керівники. Призначайте керівниками тільки друзів дитинства. Той факт, що вони не знають, як проводиться реєстрація ТОВ, де зберігаються сертифікати на продукцію і в загальному працюють абияк, вам тільки на руку.

Поменше заохочень. Премії і похвала негативно впливають на людей: через заохочення співробітники будуть домагатися нових цілей! Хвалити можна тільки ледарів і гірших працівників, та й то не дуже часто.

Побільше покарань. Картаючи співробітників використовуйте побільше туманних фраз. Це введе їх в оману, змусить задуматися про свою поведінку. Постійні нарікання і ніякої конкретики – вірний крок на шляху до «смерті» вашого бізнесу.

Націленість на партнерські відносини – це не про вас. Не дотримуйтесь домовленостей, не проводьте оплату вчасно, не будуйте партнерські відносини з клієнтами або постачальниками.

Торгуйтеся. Візьміть за правило скасовувати колишні домовленості, щоб скоріше поширити репутацію ненадійної компанії.

Непотрібна робота – те, що потрібно. Керівники відділів повинні бути повністю завалені паперовою роботою. Нехай головні менеджери сканують документи, керівники відділів – варять каву, а кращі фахівці шукають в Інтернеті непотрібну інформацію.

Непотрібно нових знань! Навчання підлеглих не приносить результатів, адже грамотні співробітники, що отримали новий досвід, можуть застосувати знання на практиці і вивести вашу компанію на новий рівень.

Читайте на cайті:

Рубрика: ВЛАСНИЙ БІЗНЕС Теги:

Коментарі

Коментарів поки немає


Написати

(обовязково)

(обовязково)


При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на DOSTATOK.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами